כמה עולה להשכיר שירותים ניידים לאירוע?
מפיקי אירועים מנוסים כמו גם משפחות פרטיות ללא ניסיון עשיר בארגון אירועים מודעים לחשיבותם של הדברים ש"עושים את האירוע" כמו האוכל, המוזיקה ועוד. יחד עם זאת, לא תמיד קיימת מודעות לדברים שיכולים להרוס אירוע, היעדר חנייה, שעת התחלה, מרחק מהמרכז וניקיון השירותים ( במקרה של אולם אירועים או מקום מסודר ) או טיב השירותים וכמות התאים, כמו גם נגישות אליהם ( במידה ומדובר באירוע המתרחש בשטח ).
במקרה של אירוע המתקיים בשטח, מפיקיו ומארגניו זקוקים לשירותים ניידים לאירועים.
מרכיבים עיקריים המשפיעים על מחירי שירותים הניידים :
- המרכיב הראשון – כמות האנשים באירוע
החישוב הנכון יהיה תא אחד לכל 80-100 איש. יחד עם זאת גם אם יש באירוע צורך במתן מענה ל-60 אורחים ואנשי צוות יהיה מומלץ להזמין 2 תאים: תא לנשים ותא לגברים בנפרד כמובן. - המרכיב השני – המרחק של האירוע מהמרכז
כמובן שלאירוע שטח במדבר יהיו עלויות נלוות - מרכיב שלישי – תשתית הקיימת בשטח האירוע
למשל האם יש צורך בהבאת גנרטור או לא. - מרכיב רביעי ואחרון – ואולי החשוב ביותר
סוג המוצר המבוקש. כיום, ניתן להזמין שירותים ניידים במגוון רחב של רמות. החל מהמוצר הבסיסי ביותר והמוכר ( שירותי הפלסטיק הכימיים ) ועד לשירותים ניידים מפוארים, כדוגמת 00פלוס, בסטנדרטים גבוהים, שמספר חברות מצומצם יותר יכול לספק.
לסיום, מומלץ להשקיע בהשכרת שירותים איכותיים ומתקדמים. בדרך כלל מדובר בסעיף תקציבי נמוך מאוד יחסית לשאר הסעיפים של האירוע אך הנמכת הסטנדרט ואי מתן תשומת לב לנושא יכולה לפגוע באירוע כולו. אנו ב-00 פלוס יודעים לספק שירותים מפוארים לכל מקום ברחבי המדינה, הניסיון שלנו בשילוב מוצר מצוין מספק שקט למפיקים של האירוע ומארגניו. בכל מקרה מומלץ להגיע ולבדוק את המוצר בעיניים מאשר להסתפק בתמונות של אתר כזה או אחר, קיימים פערים משמעותיים בין התמונות למציאות, פערים שלא יהיה נעים לפגוש אותם במהלך האירוע עצמו.